Sunday 8 May 2016

Vivix bantu merencatkan sel kanser

Alhamdulillah, doktor cakap tak perlu kimo lagi, tapi
Perlu buat ct scan setiap 3 bulan untuk pantau keadaan kanser mak kepada su. 

Apa yang Su iktiarkan untuk kanser maknya, Su adalah dengan mengambil vivix dan juga nutriferon...

Apa yang membuatkan vivix boleh membantu merencatan sel kan sel kanser? Apakah kandungan vivix?

Vivix mengandungi campuran unik botani iaitu Muscadine Grape, Purple CarrotElderberry Eropah dan Polygonum Cuspidatum yang kaya dengan polifenol. Salah satu sebatian polifenol adalah resveratrol.

Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat dalam Vivix, ahli sains shaklee menggabungkan resveratrol yang lampau tulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini, Elderberry Eropah, dan Purple Carrot. Campuran inilah yang bertanggungjawab dalam banyak tindakan unik anti penuaan selullar Vivix Shaklee.  

Oleh kerana kandungan asid ellergik yang tinggi dan juga resveratrol yang tulen dalam dalam anggur muscadine inilah menjadikan Vivix banyak manfaat seperti merencatkan sel cancer, menghalang pertumbuhan sel cancer, resveratrol  membantu melambatkan penuaan, juga melawan pelbagai penyakit seperti mengurangkan radang, menghalang platlet darah bergumpal, gumpalan ini yang boleh menyebabkan salur darah tersumbat yang boleh menyebabkan serangan jantung.

Jadi vivix boleh dijadikan sebagai iktiar untuk memulihkan kesihatan dari kanser dan juga iktiar untuk pelbagai jenis masalah kesihatan. Kita hanya beriktiar yang terbaik...insyallah pulih dengan izin dariNYA.

Untuk mendapatkan vivix hubungi saya ira di 013.3196652.

1 comment:

Nila Anggraini said...

Tak sangka kanser ada lawannya. Vivix memang terbaik.