Monday 1 September 2014

Cara Daftar Ahli Shaklee

 Jika anda telah sampai ke entry ini sudah tentu anda pernah dan telahpun mencuba produk shaklee.
Bagi yang belum pernah mengenali Shaklee anda boleh rujuk Keunikan Shaklee.

Bagi anda yang sedang menggunakan produk Shaklee tetapi masih belum menjadi ahli, owh ruginya. Cepat-cepatlah daftar keahlian anda. Kenapa saya bersungguh-sungguh mengajak anda menjadi ahli adalah kerana banyak kelebihan menjadi ahli Shaklee



  • Paling basic menjadi ahli semestinyalah dapat membeli produk dengan harga ahli yang jauh lebih murah dari harga retail iaitu diskaun sehingga 15%-20%.
  • Produk Shaklee merupakan vitamin dan juga suplemen kesihatan semestinya kita akan guna untuk jangka masa panjang. Lagipun produknya telah pun terbukti selamat, berkesan dan mesra alam.
  • Selain itu anda berpeluang menerima cash bonus/rebat hasil daripada pembelian anda, dimana setiap pembelian dibuat anda akan menerima point. Jumlah point yang mencukupi melayakkan anda menerima cash bonus. Ok la kan beli suplemen untuk kesihatan dapat cash pula.
  • Oh ya, kalau menjadi ahli untuk makan sendiri dan keluarga sahaja pun ok, sebab tiada pembelian minimun dan juga tidak perlu maintain point. Anda boleh membeli mengikut keperluan anda sahaja.
  • Pembelian pun boleh dibuat secara online, tidak perlu susah payah, order dan tunggu barang sampai depan pintu rumah anda. Tetapi jika anda ingin pergi dan membeli sendiri boleh juga pergi ke branch yang berdekatan anda. Untuk senarai branch anda boleh merujuk Branch Shaklee.

 Untuk mendaftar ahli shaklee adalah sangat mudah dan murah.

Yuran pendaftaran hanyalah RM 65.00.  Keahlian seumur hidup , cuma anda perlu tambahkan Rm 10.00 untuk tujuan postage member kit dari Shaklee.

Tetapi anda juga berpeluang mendaftar ahli Shaklee dengan percuma.



 Untuk mendaftar ahli Shaklee percuma, anda perlu membuat pembelian produk dengan harga RM 650 iaitu bersamaan dengan 200 point(UV).

Jika anda rasa RM650 itu terlalu banyak sangat dan nak jimat, anda boleh share  atau kumpul pembelian dengan kawan-kawan atau atau saudara mara, anda daftarlah ahli!!. Mudahkan.

Kelebihan anda jika memilih untuk mendaftar ahli secara percuma ini juga anda berpeluang mendapat cash bonus serta merta. Ini bermakna anda layak merasa cash bonus untuk bulan tersebut berdasarkan pembelian yang telah dibuat.

Memang ramai yang memilih untuk mendaftar ahli dengan pilihan kedua ini.

Apabila anda sudah membuat pilihan, jangan berlengah lagi, hubungi saya dan saya akan proseskan pendaftaran anda!!




Saya adalah wakil Shaklee [SID:1079165],
Untuk maklumat lanjut hubungi saya,
Sharifah Munirah Syd Ali**ira**
Call/Sms/WhatApp :0133196652
Email : shmunirah330@gmail.com

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

2 comments:

Nila Anggraini said...

jom join shaklee.....
memang berbaloi-baloi....
http://bit.ly/1CiBWvt

Nila Anggraini said...

jom join shaklee...
memang berbaloi-baloi..
http://bit.ly/1CiBWvt