Friday 5 September 2014

Meal shake bantu tambah selera makan anak

Jika anda mempunyai anak-anak yang memilah makanan atau kurang makan  anda boleh cuba Meal Shake Shaklee untuk anak anda. Meal Shake mempunyai nutrisi lengkap yang boleh membantu tumbesaran, paling penting mempunyai vitamin A, C dan E yang bertindak melawan jangkitan.
Dengan pengambilan Meal Shake berterusan juga boleh membanti menambah imun sistem badan anak. 
 Dengan hanya menambah satu sudu kecil sahaja . Anda boleh campurkan Meal Shake didalam susu anak anda atau boleh bancuh Meal Shake sahaja terpulang kepada penerimaan anak anda.

Untuk anak saya , saya biasanya campurkan didalam susu mereka pada watu pagi , sehari sekali sahaja. Alhamdulillah anak saya yang berusia setahun lapan bulan sekarang dah tidah lagi ada kahak yang banyak setiap kali selsema atau batuk.

Sebelum ini kalau batuk 3-4 hari mesti ada kahak dan saya mesti kena bawa pergi klinik untuk nab.
sekarang ni setelah saya bagi anak saya Meal Shake secara berterusan dah lebih dari 3 bulan dah, Alhamdulillah, dah nampak perubahan, bila selsema tidaklah berpanjangan dan batuk pun cepat baik, saya bagi ubat batuk dalam 3-4 hari dah baik.

 

 Kalau sebelum ni batuk lebih dari 3 hari dah start ada kahak. Saya akan teruskan Meal Shake ini untuk kedua2 anak saya. Anak saya yang kakak tu dah 5 tahun, juga saya beri Meal Shake untuk support sistem imun juga.
Anda boleh rujuk Manfaat Meal Shake untuk info mengenai Meal Shake ini.

Saya juga nak share satu testimoni ini untuk anda.

 
 Berminat untuk mencuba MealShake?

 Hubungi saya ira -013.31996652


Anda ingin menjadi ahli Shaklee dan ingin mengetahui cara menjadi ahli?


Saya adalah wakil Shaklee [SID:1079165],
Untuk maklumat lanjut hubungi saya,
Sharifah Munirah Syd Ali**ira**
Call/Sms/WhatApp :0133196652
 Email : shmunirah330@gmail.com

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **  

No comments: