Wednesday 3 September 2014

Perbezaan Collagen Shaklee









  

Apabila bercerita tentang Collagen, begitu banyak lambakan produk collagen dipasaran , pelbagai jenis dan jenama. Jadi kita sebagai pengguna haruslah bijak menilai dan memilih collagen yang baik dan paling penting collagen yang kita pilih itu mestilah collagen yang mudah diserap oleh tubuh.


Jika kita membeli disebabkan collagen tersebut murah, mungkin kolagen tersebut mempunyai kadar serapan yang rendah. Selalunya ramai pembeli akan mudah tertarik dengan harga yang murah, tetapi tidak ramai yang rajin untuk meneliti kadar atau pun kuantiti kandungan collagen yang di beli.

Untuk Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen collagen yang unggul, dimana ia mengandungi 4,000mg ekstrak Colagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah.

Collagen Shaklee juga mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton*, (berat molekular kolagen disukat dalam unit Dalton)  menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis Collagen pada lapisan dermis.

Selain itu, bagi meningkatkan keberkesanan Collagen  Shaklee, tujuh ramuan utama lain yang termasuk adalah termasuk ekstrak biji Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B. Kesemua ramuan ini di gabung untuk mempertingkatkan keberkesanan Collagen Shaklee dan juga menyokong kecantikan dalaman dan jua luaran.

Selain itu pula, Collagen  Shaklee yang berbentuk powder ini amat mudah larut dan boleh dicampurkan ke dalam  minuman kegemaran anda .

Saya amat mengalu-alukan anda untuk mencuba Collagen Shaklee bagi anda yang belum mencubanya. Dah cuba pasti nak repeat ordet lagi. Tak percaya ..............try dulu.

Anda boleh membeli Shaklee secara online dengan click link dibawah ini:




Saya adalah wakil Shaklee [SID:1079165],
Untuk maklumat lanjut hubungi saya,
Sharifah Munirah Syd Ali**ira**
Call/Sms/WhatApp :0133196652
 Email : shmunirah330@gmail.com

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

No comments: