Friday 22 July 2016

Tips mudah untuk elakkan risiko koyakan perinium ketika bersalin

Bagi ramai ibu-ibu yang mengandung, pasti risau memikirkan tentang proses bersalin yang bakal dihadapi , terutama bagi ibu-ibu yang pertama kali mengandung. 

Saya nak kongsi tips mudah, yang boleh diamalkan oleh ibu-ibu mengandung, untuk membantu mengurangkan risiko koyakan perinium ketika bersalin. 

Antara yang boleh diamalkan adalah dengan mengambil beberapa vitamin dan suplemen ketika mengandung seperti vitamin C, mengambil Omega 3,untuk lemak sihat dan juga ambil sumber cystein. 

Jadi saya mencadangkan pengambilan Vitamin dan suplemen shaklee yang mempunyai sumber - sumber tersebut.

  • Omega Guard : membekalkan omega 3, ( lemak sihat)
  • Sustain Release Vita C : sumber vitamin C
  • ESP Soy Protein : membekalkan cystein.
Saya nak share satu testimoni, Puan Zalia yang mengamalkan suplemen tersebut dan dapat kesan yang baik tanpa beliau sedar.

"Owh patutla walaupun baby saya besar 3.91kg, dengan izin Allah, saya mampu bersalin dengan mudah dan sikit saja koyakan dibawah...harini baru ku tahu..... Sepanjang tempoh hamil saya memang amalkan 3ni, ESP, Vitamin C & Omega" -Zaalia-

Jadi, kepada ibu-ibu mengandung, boleh amalkan, disamping suplemen ini juga memang sangat diperlukan ketika mengandung. Kira 2 dalam 1 kelebihan, tak rugi kan ambil untuk kesihatan .


Untuk pesanan dan maklumat lanjut hubungi saya ira di talian 013.3196652 

No comments: