Friday 29 April 2016

Garlic Complex

Kali ni saya nak share berkenaan garlic. Seperti kebanyakan kita tahu garlic memang mempunyai banyak khasiat untuk badan dan kesihatan kita. Sama ada kita nak ambil garlic yg raw atau yang garlic yang telah di tablet kan. Paling terbaik ambil yang mentah..tapi jenuhla kan..selalunya pun kita makan yang dah di masukkan bersama masakan. Saya memang suka, kalau masak selalu saya lebihkan bawang putih.
Antara suplement yang saya ambil, garlic memang salah satu yang wajib. Ini jer cukup kalau tak nak ambil banyak - banyak supplement. Saya selalu ambil biasa seminggu sekali atau dua kali kalau keadaan biasa la. Kalau rasa nak demam ambil setiap hari sampai rasa nak demam atau demam baik. Bagi saya ambil garlic ni, bila demam tu dia cepat sikit baik tapi kena minum air masak banyak la. Tu penting.
Dalam banyak-banyak jenis supplement garlic ni saya pilih garlic jenama Shaklee iaitu Garlic Complex. Apa kelebihan garlic complex dari jenama lain, next entry ye.

Saya adalah wakil Shaklee [SID:1079165],
Untuk maklumat lanjut hubungi saya,
Sharifah Munirah Syd Ali**ira**
Call/Sms/WhatApp/Tele :0133196652
 Email : shmunirah330@gmail.com

 

No comments: